Публикации на сайте о событиях на Украине и их обсуждения приобретают всё менее литературный характер. Мы разделяем беспокойство наших авторов. В редколлегии тоже есть противоположные мнения относительно происходящего. Но это не повод нам всем здесь рассориться и расплеваться. С сегодняшнего дня (11-03-2022) на сайте вводится "военная цензура": будут удаляться все новые публикации (и анонсы старых) о происходящем конфликте и комментарии о нём. И ещё. Если ПК не видит наш сайт - смените в настройках сети DNS на 8.8.8.8
"партитура" "Крысолов"
Новые избранные авторы
Новые избранные произведения
Реклама
Новые рецензированные произведения
Содержание
Поэзия
Проза
Песни
Другое
Поиск по порталу
|
Данила Кукумберъ (Андрей Наройковский-Данильченко) / Написанные рецензииРецензия на «Дикие собаки»Рецензия на «стихо-трансформер»
Данила Кукумберъ (Андрей Наройковский-Данильченко), 28.02.2009 в 14:43
Интересно.
как и почти всё, что прочёл. единственно (пардон за пять копеек, присоединённых к протчим умнякам :0)): " И слов бывших тушки" - несколько неуклюже... (три раза пардон, три раза "ку" с приседанием) кострубато в произнесении... М.б. (и снова пардон, и "ку" без счёта) просто так: (И обратно пардон!)
Анна Муха, 01.03.2009 в 12:39
Данила, Вам спасибо за оценку.
со мной можно без "ку"))) еще раз спасибо
Данила Кукумберъ (Андрей Наройковский-Данильченко), 05.03.2009 в 12:48
Пожалуйста.
Я так понимаю, не за что... :0( Рецензия на «Роздуми (опісля Чорнобилю)»
Данила Кукумберъ (Андрей Наройковский-Данильченко), 28.02.2009 в 13:01
Гарний вірш.
Це майже "плач". Та у мене таке враження, що він - недописаний.
Андрей Зеленский, 28.02.2009 в 14:25
Спасибі, Даниле. Ви прониклива людина: так, була ще одна строфа, але я виключив її, бо вона стала неактуальною.
Андрій
Данила Кукумберъ (Андрей Наройковский-Данильченко), 28.02.2009 в 14:48
А даремно!
Вірші не втрачають актуальності при минанні сюхвилинних реалій - вони (вірші) є свідками і свідченнями! Поновіть, буде завершеним - а, отже, кращим. З повагою. Рецензия на «История с геометрией»
Данила Кукумберъ (Андрей Наройковский-Данильченко), 28.02.2009 в 12:40
Я прошу прощения, я крайне редко прибегаю к этому, но прошу Вас - посмотрите вот это.
http://www.grafomanov.net/poems/view_poem/81812/ С уважением
Михаил Левин В ПЕРЕВОДАХ, 28.02.2009 в 19:12
Очень понравился Ваш стих, Данила. Жаль что я не читал его раньше. Как вижу, мы с Вами мыслим и творим в одном направлении, и даже, порой, в одной системе образов. Успехов Вам!
Рецензия на «хихихаха точка епт»
Данила Кукумберъ (Андрей Наройковский-Данильченко), 27.02.2009 в 19:31
На это я уже отозвался, хочу повториться - ИНТЕРЕСНО!
И, пардон, польщен! :0)
Данила Кукумберъ (Андрей Наройковский-Данильченко), 27.02.2009 в 19:52
Гы, очень, как мне каацца, в Вашем духе!
Постмодернизм, ага! :0) Рецензия на «эстер»
Данила Кукумберъ (Андрей Наройковский-Данильченко), 27.02.2009 в 19:27
Вы не Лолита, Вы - Лилит!
:0)
Эстер Китс, 27.02.2009 в 19:34
Лилит была умной женщиной и девой.
+) хотя бы потому что и тем и тем сразу. я - Эстер. это вне эзотерической мифологии.
Данила Кукумберъ (Андрей Наройковский-Данильченко), 27.02.2009 в 19:54
Девственность Лилит - весьма и весьма сомнительна!...
:0) Иначе откуда же столько демониц развелось?! :0)
Андрей Черкасов, 02.03.2009 в 22:54
"мое небо с дождем – это твой джин-тоник
под французский рэп по какому-то радио", - просто здорово! Рецензия на «Весна, конечно!»
Данила Кукумберъ (Андрей Наройковский-Данильченко), 26.02.2009 в 20:07
Сударь!
Как Вы молоды и задорны! От Ваших стихов веет свежестью! Свежей кровью! :0) "Что мишура призов, когда на карте Основа из основ - мужская гордость!" "Марсельеза" просто рвется из уст! Алонс, энфантс дэ ля патри! :0)
Эркюль де Савиньен, 27.02.2009 в 11:26
Спасибо, Данила! Стараюсь держаться в форме :)
Алонс, энфантс дэ ля патри! Le jour de gloire est arrive. :))))
Данила Кукумберъ (Андрей Наройковский-Данильченко), 27.02.2009 в 13:53
Спасибо родителям ваших детей за их счастливое детство!
:0))) !!!!!!!!!!! Сирано, ну сущий Сирано+Д'Артаньян+Арамис!!!!
Эркюль де Савиньен, 27.02.2009 в 14:10
Спасибо, спасибо. Но из этой троицы мне нравится только Сирано! :)
Рецензия на «Моя Россия...»
Данила Кукумберъ (Андрей Наройковский-Данильченко), 26.02.2009 в 19:48
Анлрію!
Трохи я у непорозумінні... Це ж коли в УКРАЇНІ було таке щемливе (як у цьому Вашому вірші) ставлення до монархії? Тим більше абсолютистської, без якої, за Вашим же словом, неуявна РОСІЯ. Суттю українського - РУСЬКОГО! - ставлення до ВЛАДИ завжди було "Не любий ти нам, княже!" А державність російська - пряма спадкоємиця Золотої Орди, що й переконливо довели результати шоу "Имя Россия". Що перш за все зробив ПЕРЕМОЖЕЦЬ цього "конкурсу"? - зняв вічові дзвони всюди, куди зміг дотягти свої руки... А в Україні кріпосне право було встановлене лише у 1783 році указом імператриці російської. І Магдебурзьке право скасоване нею ж... З сумом,
Андрей Зеленский, 26.02.2009 в 20:39
У кожного свої переконання, Даниле.
Я не відокремлюю, просто не можу цього зробити, долю українського народу від долі братнього російського. Ми одного походження, однієї віри та крові. Немає нам іншої дороги, окрім ідти разом у майбутнє, яким бм воно не було. І для мене Російська імперия - це не імперія росіян, в загальний, величезний та теплий дах для усіх народів, які входили до складу Російської імперії, та, надіюся, ще повернуться до нього. Так, були гірки часи, навіть віки у нашій історії, але вони були такими ж самими й для росіян, білорусів, та інших народів величезної багатонаціональної держави. Так, Петро Перший - цар-людожер, Антихрист, зняв дзвони з церков у Росії та інших підвладний йому країнах, але винуватити у цьому Росію або росіян - це занадто. Так, Катерина Перша зруйнувала Запорізьку Січ, але я не впевнений, що якби було навпаки, я маю на увазі українську державу з українським царем або гетьманом у влади, то вона потерпіла б на своїй землі постійне російське збройне формування. А кріпаки... То хіба у Росії народ був вільний? Такі були часи, ще не прийшов час тоді, у всьому світі так було. До всього треба доходити поступово, без кривавих революцій або передчасних реформ. Зараз теж дуже важкі часи. І самі ми не зможемо при усьому нашому бажанню знайти вихід з важкої соціальної та економічної кризи - тільки разом з росіянами та білорусами, а також іншими народами, що входили до складу Російської імперіі. Тільки разом ми можемо відбити загрозу американізації нашого суспільства, зберегти своє, національне обличчя та самих себе як народ. І тільки монархія може призвести до цього, тоді як "демократія" як форма влади повністю вичерпала себе у всьому світі, а нам вона просто не підходить. Якщо бажаєте, можемо продовжити цю дискусію на іншому рівні - доказів та філосувань. Вибачте, Даниле, за пишнослов"я, не міг знайти більш простих слів. З повагою: Андрій
Данила Кукумберъ (Андрей Наройковский-Данильченко), 27.02.2009 в 14:11
Чому з Росією?
Чому не з Польщею,Литвою та Білоруссю , у продовження Гадяцького процесу? Та хай би й монархія, але ж на кшталт європейських, а не азійських! Адже найкращою історична доля України була за часів Великого Князівства Руського, Литовського і Жемайтійського (саме такою є історична назва тієї держави), адже це вже потім російські "августійші історики" перетворили його на ВКЛ...
Андрей Зеленский, 27.02.2009 в 18:36
Чолом, шановний Даниле!
А чому не з Росією? А разом з нею ще й тими державами, що ви назвали. Взагалі, я заперечу вам: не було за часів "Великого Князівства Руського, Литовського і Жемайтійського" - Украіни як держави, навіть назви такої ще не було. Не знаю, що там зараз викладають на Західній Україні та у Польщі, які чергові "зміни" у Історії там знайшли (чи винайшли), але є багато історичних фактів, які стверджують, що була Русь Західна, на відміну від Московської з центрами у Києві та Львові. Так, вона багацько схилялася до князівства Литовського та Жемайтійського, до складу якого входила і Польща, але віра Західної Русі була наша, православна, не католицька або униіатьска, культура теж була своя, унікальна, з центрами освіти у Киево-Могилянській Академії та Львовському універсітеті. І ця, наша Русь, йшла своїм шляхом, незалежно від Польщі або Москви. Інша річ, що так названі "історики" царської Росії замовчували цей факт, згідно їх версіі Русь - це тільки Русь Біла - Московська. Те ж саме робили історики радянські та пострадянські, роблять й сьогодні. Але правді очі не закриєш і зараз вона почала пробивати собі більш вільну путь. Треба відкрити очі: у наш час Польща занадто схилилась до культури західної, яку, вибачте, і культурою назвати я неспроможний, бо вона є продуктом американської псевдокультури, не здатним до вживання, як змінені генетично продукти. Тому, вважаю, найбільш близькою нам є культура російського, братнього нам народу. Та білоруського, звичайно. Я не науковець, але живу на Україні Східній, де розмовляють виключно російською мовою, усі надії та сподівання покладають тільки на Росію. А Східна Україна - це половина, та як не більша, України взагалі. Взагалі фанатизм та націоналізм до доброго не приводить, ви згідні, Даниле? У влади зараз президент, якого можна характеризувати цьома двома словами, то що він зробив для країни, крім того, що привів її до кризи та розбрату? Його непопулярність зараз настільки велика, що навіть ті, хто привели його до влади, відкараскались від цієї влади як від чорного мору, яким вона й є насправді. З повагою: Андрій
Данила Кукумберъ (Андрей Наройковский-Данильченко), 27.02.2009 в 20:07
Та як на мене, то краще вже взагалі окремо!
:0) А стосовно мови, то коли я навчався у виші в Харкові, то по селах розмовляли українською, і у сусідній Білгородчині - теж чимало. А коли я ще у школі вчився, то вона була українською, а коли ми зібралися на десятиріччя випуску, то вона вже була російською... А у ВКРЛЖ державною була староруська... І іншої мови ніхто не накидав. Принаймні, ні Валуєвських, ні Емських указів не видавали... І династи були русько-литовські. Ну, той же Шварн Данилович. А об'єднуватись - та будь з ким! - вже краще у світлому майбутньому всього людства!
Андрей Зеленский, 27.02.2009 в 20:55
Ні, з"їдять нас, якщо відокремимося від усіх. Занадто багато бажаючих на це:-)))))
Стосовно світлого майбутнього... Дуже хотілося б вірити у нього, але здається мені, що карма нашого та російського народів у тому, щоб показувати іншим народам, як НЕ МОЖНА жити. Але віра вмирає останьою, то будемо вірити...
Данила Кукумберъ (Андрей Наройковский-Данильченко), 28.02.2009 в 12:55
ні, не з'їдять, бо вже знають, що вдавляться:
Жеч Посполита впала, Російська Імперія (а за нею й Союз) - теж. Україна - шматок аж надто ласий, але для зайд - отруйний! :0) А ще варто пам'ятати Скриба, "Склянку води": "Коли невелика країна протистоїть сам на сам великій, то у маленької - немає шансів. Але коли вона протистоїть одразу двом великим - у неї з'являються пристойні шанси!" І ще: і де ж Ви таке бачили, щоб брати, подорослішавши, ставши у силу, продовжували жити в одній хаті?! Та це ж Кайдашева ситуація! :0)
Андрей Зеленский, 28.02.2009 в 14:28
Але вони залишаються братами, чи не так?
Та нехай буде по вашому - не під одним дахом, але під спільним небом та сонцем, що гріє їм, поки вони залишаються братами.
Данила Кукумберъ (Андрей Наройковский-Данильченко), 28.02.2009 в 14:55
Дай Боже!
Та звичайно ж, брати. І взагалі - люди ж усі родичі у тій чи тій мірі! То чого чубитися? :0)
Андрей Зеленский, 28.02.2009 в 15:08
Десь я читав, що згідно з якимось дослідженнями усі люди на землі - родичі приблизно у чотирнадцятому коліні.
Якщо чесно, то не хотілося б, щоби ця гіпотеза була вірною.:-))) Рецензия на «Ой дівчино… (Стилізація під укр. народну пісню)»
Данила Кукумберъ (Андрей Наройковский-Данильченко), 26.02.2009 в 17:12
Гарна пісня, гарна стилізація, і взагалі - радість і рідкість тут гарні вірші мовою.
:0) Та й у Вас їх щось замало... :0(
Андрей Зеленский, 26.02.2009 в 18:07
Добридень, Данило!
Є в мене ще, є. Та занадто гіркі, на жаль. Якось не лежить серце виставляти їх... Андрій
Данила Кукумберъ (Андрей Наройковский-Данильченко), 26.02.2009 в 19:31
АНДРІЮ!
Ви направі! Гіркота - одна з невід*ємних сутностей Поезії. Шевченко, Леся, Франко, Симоненко, Стус, Костенко... Та Ви назвіть хоч одного Поета (будь якої мови) без гіркоти... Виставляйте! Я чекатиму з нетерпінням.
Андрей Зеленский, 26.02.2009 в 20:49
Який з мене поєт... Так, трохи римую роздуми або іронію. Інколи лірику.
Добре, щось виставлю сьогодні або взавтра, заходьте на вогник, Даниле. Андрій
Данила Кукумберъ (Андрей Наройковский-Данильченко), 27.02.2009 в 13:57
Завітаю обов'язково.
Адресу знаю, зафіксував! :0) Рецензия на «Тот, Который меня придумал»
Данила Кукумберъ (Андрей Наройковский-Данильченко), 26.02.2009 в 15:22
Конгениально марсельмарсовской "Марионетке".
Ширанкова Светлана, 26.02.2009 в 20:53
А я ее не видела :( Аффтар - темное и невежественное существо...
|